REBECCA RYDBERG

TVÅ DAGARS! | 2013-09-01, 21:52:00

Helgen då, ja på fredagen(förra) så gjorde jag ingenting som vanligt.
Satt och väntade på att Maja skulle sluta jobbet, sen så kom hon hem till mig
Jag fick äntligen använda min shaker igen, så blandade jag en supergod melon drink till oss!!
Sen satt vi på min balkong och bara myste, drack och pratade.
Sen vid tio tiden så tog vi bussen in till gävle och Olearys
Köpte in lite drinkar, lite cider, lite shottar och sen pratade vi i flera timmar.
Det var så mysigt och så välbehövligt att få prata ikapp allt man missat!!
Sen vid halv ett så bestämde vi oss föra tt gå till slick där några av våra vänner var,
men vi köpte mer shots och cider och körde på !
Blev kvar till stängning och sen fick vi hoppa på bussen till Sandviken igen!

På lördagen så var det upp med tuppen för jag hade lovat pappsen att golfa!
Så uppstigning 08.00 och sen var vi uppe i Högbo vid 9 .
Slog lite på ranchen och puttade lite innan vi gick ut på banan 10.00
Det gick faktiskt bra, det var roligt och jag hoppas jag hinner spela lite mer innan säsongen är över.
Dock så har familjen här hemma tappat bort mina golfskor medans jag har varit borta.(+ massa mer)
Så försökte mig på ett par som var för små, slutade med att jag spelade golf barfota!!
Efter golfen så kom mamma upp för lunch så åt vi supergod lunch i fina vädret på golfklubben!!

Sen blev det fixx och Maja kom över igen!!
Vi åkte och köpte lite dricka inför kvällen och sen köpte vi med oss varsin pizza + bea!!
HEAVEN!
Så fixade vi oss och så där till bästa musiken, Celiné Dion hahah, taggg musik!
Sen så cyklade vi hem till Emma där vi hade våra fina tjejer så började förfesten!!
Gick lite segt och dricka först men blev lättare och lättare ju längre in på kvällen vi kom.
Och mina vänner , jag var ut på Lobby och träffade massa roliga människor :)
Men ungefär halva kvällen har jag fått återberättad för mig och ja, det blev hhelt enkelt ett antal för många shottar!

Söndagen vaknade jag upp av att jag spydde, hade uppsvullet öga och kind samt en stor fet fläskläpp.
Så hade jag kul? JA DET HADE JAG!


 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback