REBECCA RYDBERG

SATURDAY I LOVE YOU | 2013-09-02, 21:34:00

I fredags så storstädade jag mitt rum, så jäkla skönt!
Rensade hela mitt rum och min garderob och rubbbet!!
Sen så var jag hemma och kikade på Snabba Cash, så jäkla bra film!
Lära se den så jag kunde följa med på bion med la familia på söndagen ;)

På lördagen var det uppstigning 04.00 för att inventera på jobbet!
Det gick ovanligt bra och gå upp och inventeringen i övrigt gick bra.
Sen stannade jag kvar några timmar för att göra lite utbildningar, gick också bra!!
Efter det plockade jag upp Johanna så åkte vi och fixade lite saker till mina kameror.
Sen hem till mig för lite lunch, fajiiitas stod på schemat, nomnom!

Efter det så blev det en sväng till maxi och sen hem till Johanna för fixx och drinkaaar :)
Förfestade med Frida, Mattias, Eric och Filip :)
Vi drack daquiris, rosa pantern, relax och champagne!!!
Sen vid 22 tiden tog vi en taxi till Gävle för middag på church street, blev lite lagomt sent!!
Sen slutade inte kväällen som planerad, blev tidig hemgång.. men det var väl lika bra de efter förra helgen :)
Det var en super mysig kväll iallafall :)

Tog en paus i mitt festande för att skypa med mina favoriter på andra sidan!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback