REBECCA RYDBERG

ÖVERRASKAR MINA PÄRON PÅ DERAS BRÖLLOPSDAG! | 2013-09-01, 11:33:00

Torsdag 15 augusti

Kom hem till mormor och mofar och blev lite ompysslad efter en lång flygresa!!
Kändes så bra och ha min fina syster vid min sida igen också, även om hon redan blev trött på mig :)
Jag tog en lååååång dusch och när jag kom ut så hade mormor dukat fram hallon och glass samt deras hallonsaft.
FEELS GOOD TO BE HOME!
Sen började vi fixa oss, så åkte mormor och morfar till Sätra Brunn där mamma och pappa var.
Överraskningsplanen var att vi bjöd M&P på en natt i deras bröllopssvit där dom gifte sig för 10år sen.
Så skulle mormor och morfar komma dit på kvällen för att äta middag med dom.
Så medans dom åkte dit åkte jag och Linn till Avesta för att plocka upp min lilla broder.
Sötnooooosen, saknat syster så han slängde sig över mig :D

Sen åkte vi till Sätra Brunn där Linn och Martin gick in till deras rum för att överraska dom.
Så hade Pappa trott att jag skulle komma in också men när det bara var dom två så trodde han jag var kvar i USA.
Medans dom var där inne så satt jag i bilen i ca 45min innna jag blev kissnödig och gick till restaurangen.
Gömde mig i köket med personalen och dom var så jäkla gulliga!
Alla var pepp och taggade på överraskningen och dom slog vad om att mamma skulle gråta haha.
När hela familjen väl satt i restaurangen så stod serveringspersonalen redo med kameror för att filma haha!

Så när dom beställt in förrätter så fixade vi iordning allt och sen var det dags!
Vi var 3 som serverade deras förrätter, jag hade mamma och pappas.
Så gick vi ut och pappa vände sig om direkt när jag ställt ner tallriken och sagt " Varsågod"
Medans mamma bara tittade på sin tallrik och sa " Tack så mycket" hahahha hon hörde inte att det var jag!!
Sen reste sig pappa upp och kramade mig medans mamma skrek och grät, hahah det var så himla roligt!
SÅ LYCKAT!!

Sen satt vi där min fina fina familj och åt en delicious 3 rättersmiddag!
Skagen röra - fläskfilé och bea - kladdkaka, ooo orgasm i munnen!!
Sen blev det champagne på mamma och pappas rum innan vi åkte hem till mormor och morfar för att sova!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback