REBECCA RYDBERG

MÅNDAG- FREDAG FÖRRA VECKAN!! | 2013-09-15, 17:29:53

Mina duktiga och trogna läsare haha !!
Tyvärr så händer det ju inte så värst mycket spännande saker i mitt liv så har inte så mycket att skriva om.
Men nu kände jag att det hänt lite som är värd en uppdatering!
Så senaste inlägget var måndag 2a september och sen dess har det varit fullt upp med jobb.
Första veckan var väldigt snurrig, jobbade långa pass, varje dag och fick ta in mycket nytt.

Sen fick jag träffa min finaste Viviane efter 13 månader apart, kan ni förstå hur galet det kändes??
Jag var gråtfärdig i bilen hem från jobbet och alldeles nervös när jag cyklade till henne!
MEn det var så himla mysigt och så galet roligt och äntligen få ses igen!!
Så Matilda och Nomi kom också över så körde vi en gammal klassiker, vinmys på balkongen!!


Sen avslutades veckan med en trevlig afterwork med ledningsgruppen.
Vi åkte till läkerolen för middag och match, brynäs- djurgården :)
Det var en bra och spännande match men tyvärr så förlorade mitt fina lag...( DOM VANN SEN PÅ LÖRDAGEN)
Super trevlig kväll blev det med god mat och trevligt sällskap, även om jag var chaufför och fick hålla mig till vattnet.. 


 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback