REBECCA RYDBERG

LOBBYLÖRDAG | 2013-09-15, 18:17:29

Lördagsmorgon vaknade jag vid 09 för jag skulle upp och skjutsa mami och papi till Gävle!!
Dom åkte iväg på Leksand-Brynäs matchen i Leksand ( som för övrigt blev VINST Brynäs!)
Så jag åkte hem och deppade ihop lite, uttråkad och inga planer för dagen.
Men sen livade Johanna upp det hela med en fika på wayneees!
Vi fick även sällskap av fina Amalia som var hemma över helgen :)

Vi började tagga igång utgång och bestämde oss för att gå på Lobby!
Så jag och Johanna skyndade oss in till valbo för att hinna köpa något fint.
Väl där träffade vi Linnea och Vickan som vi lyckades övertala följa med :)
Så vid 20.00 rullade folket in till mig och vi hade en mysig, kort och snabb förfest hahha!
Sen gick vi en av dom roligaste promenaderna ever till Amilias krog, ett nytt ställe i Sandviken.
Där mami och papi var, så bjöd dom oss på varsin drink, cashiiing vad gott :)

Satt där ett tag och sen gick vi vidare till Lobby!!
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback