REBECCA RYDBERG

ICA SKOLAN -BLU | 2013-09-15, 17:52:37

Måndagen blev det först jobb och sen hem och råplugga butiksmatematik!!
Spenderade också kvällen till att packa inför min första utbildningsdag på BLU!
Jag vet inte om jag berättat det här men i tisdags så startade en utbildning på ICA Skolan som jag kommer gå i 1år.
Den håller på september- maj och vi ses 4 dagar varannan månad :)
Vi är en grupp avdelningschefer/butikschefer på 28 personer från distriktet öst/norr :)
Vi träffades på Scandic hotel upplandsväsby och var där tisdag-torsdag!!

Träffade massa trevligt folk i blandade åldrar, körde intensiv utbildning på dagarna och sen alkoholintag på kvällarna.
Massa god mat och vi döpte om ICA skolan till FIKA skolan då vi fikade ca 4ggr per dag!!
Hahah men var iallafall trevligt och lärde känna några riktigt trevliga människor :)
Lovar och bli bättre på att ta kort nästa tillfälle, tyvärr är det inte förens i november.
JAG LÄNGTAR!
Det var så inspirerande och roligt att se så engagerade människor, som älskar sitt jobb :)

Vi blev indelade i 5 grupper, så dessa 5 personer kommer jag att arbeta med under hela året.
Alltså vi har uppgifter tillsammans mellan träffarna som vi ska lösa tillsammans :)
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback