REBECCA RYDBERG

FÖRSTA HELGEN I SVERIGE | 2013-09-01, 21:23:57

Lördag

Vaknade upp lagomt hangover från fredagskvällen... men så nöjd för den blev lyckad!!
Åkte runt och gjorde massa ärenden med mamma på dagen och sen åtke jag in till gävle på kvällen.
Plockade upp min fina Matilda och sen åkte vi till Gävle för mat och biomys!!
Så galet att bara kunna umgås med sina vänner igen, det kändes så bra!!
Vi tog en mysig middag på Helt enkelt först och sedan såg vi filmen " The heat"
Redan sett den men den var så galet bra så kunde gärna se den igen :)
Och det var så mysigt och få spendera tid med min Matilda igen!!

Söndag

Tror inte jag gjorde så mycket på dagen men väntade iallafall tills klockan blev 7pm. 
För då cyklade jag hem till Evelina som hade ordnat sjukaste middagen åt mig!
Min bästavän!!!
Fick toastskagen till förrätt, färskpotatis och kött till varmrätt och smältchoklad med frukt till efterrätt.
Jag älskade allt allt allt allt!
Sen bjöds det även på champagne och mina 2 favorit drinkar, rosa pantern och strawberry daquiri!
Uppskattades så galet mycket, jag fick allt jag saknat och alla mina favorit saker♥
 
 

 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback