REBECCA RYDBERG

FÖRRA VECKAN! | 2013-09-02, 21:18:03

Sådär ja nu börjar jag komma ikapp lite.. bara en vecka sen!!
I måndags så åkte jag in till jobbet vid lunchtid för att vara med på mitt första ledningsgruppmöte.
Tror dom flesta vet vad jag kommer jobba men för er som inte vet så tänkte jag berätta.
Kommer från och med idag att börja jobba på mitt gamla jobb Ica Kvantum Sätra i Gävle.
I oktober- november nån gång kommer jag ta över tjänsten som kassachef.
Vilket också innebär att jag är med i ledningsgruppen.
Så vi hade möte, det  var faktiskt roligt och intressant och 2 timmar gick galet snabbt.
Sen när jag ändå var där så passade vi på och ha med mig på kassamötet efter med.

I tisdags så sov jag precis som alla andra dagar, inte kommit in i rutin än. 
Jag och Martin sitter uppe hela  nätterna och kollar one tree hill och sen sover jag hela dagarna.
Så mådde dåligt på dagen, spydde lite och sånt där mysigt.
På kvällen så åkte jag hem till Johanna med en lagomt försenad inflyttningspresent för att se fina lägenheten!!
Gullungen hade köpt Maria Montazami viin ( Elinor och Emma det ska vi dricka när jag kommer till er sida av SWE!)
Vi myste lite och sen åkte vi hem till Emma för att ha idolmys med henne och Evelina ♥
Johanna hade med sig god pannacotta och sen åt vi också grönsaker och dipp, mummmmsmumms :)

Onsdagen mötte jag upp Johanna i Gävle för lite lunchmys!!
Vi åt på coffeehouse by george, supersuper god salllad :D
Sen hämtade vi upp mamma så skjutsade jag hem Johanna.
På kvällen så gick jag ut och åt med mamma och pappa på nya " klaras" för mig( Jackson nånting?)
Det var galet bra mat faktiskt och riktigt bra priser, så ni borde prova gå dit:)
Så vi åt en 3rätters, mamma och pappa drack gott och jag var duktig chaufför.

Torsdagsmorgonen så väckte mamma mig vid 8 och ba " Kom nu så bokar vi en kryssning, du ville ju handla"
And two hours later, there we went!
Vi körde till båten och kom fram vid 12 så åt vi super gott och stort smörgåsbooord!!
Sen gick vi och handlade massa gott och sen satt vi bara och chillade och myste.
Saknat torsdagar, mamma har alltid varit ledig och jag har alltid haft typ håltimme så det har varit lite våran dag!♥
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback