REBECCA RYDBERG

SMÅ TURISTANDE I OSLO | 2013-10-22, 21:00:03

Lördagsmorgon eller ja 13.00 så tvingade jag och Malin oss upp ur sängen sakta men säkert!!
Försökte fixa oss lite fina och sen gick vi och mötte upp MAria, tog en lunch på ett mysigt café!!
Blev en club sandwich , kändes PRECIS som vi satt i USA igen haha!
Pratade igenom den galna fredagen, skrattade nästan så tårarna kom!!

Sen gick vi runt i Oslo och vi körde lite turistande runt hamnen och stan, fina fina oslo.
Hade jag inte haft jobb hade jag inte åkt hem utan sökt jobb där!!
Vi hade en mysig och lugn dag tillsammans och på kvällen avslutade vi med att åka t ill en godisbutik.
Svenskt lösgodis, vräkte i varsinpåse och jag köpte svenska chiiiips!
Sen åkte vi hem till Malin igen, hängde lite och  sen tog vi med oss Alex ut och åt middag.
Supermyysig sista kväll!!

Kvällen avslutades dock med en vidrig skräckfilm.... the conjuring. wiiiweho jag klarade av att se den!!
Lite adrenalin fick man ju igång , och Maria var rädd så vi fick skjutsa hem henne på cykeln heheh!
Sen blev det godnatt!!


 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback