REBECCA RYDBERG

HÄLSA PÅ OCH GÅ PÅ DIF MATCH! | 2013-10-02, 21:00:24

Söndagmorgon blev det upp med tuppen, snabb dusch och försöka fixa sig .
Sen iväg med la familia och Jesus till Stockholm för att släppa av päronen på Arlanda och dra vidare till Tele2arena.
Började med att Martin lacka och slog mig så hårt så jag blev tjock och uppsvälld.
Någon börjar bli starkare än han tror!!
Sen blev det god lunch på donken innan avfärd mot Arlanda.
Släppte av mami och papi som åkte till Paris och sen hämtade vi upp systeryster :)
Åkte förbi farmor och farfar för att leverera läsk hahha inte lätt och bära när man blir gammal!!
Sen hade vi gofika och pratade och så där innan vi åkte vidare.
Åkte mot globen och nya arenan som jag inte sett, åt gomiddag thaimat och sen kikade på DIF- ÅTVIDABERG
Matchen var ganska bra och det blev en härlig vinst för DIF!!

Sen körde jag hem för första gången nästan ,så jäkla läskigt vare hahah .
Då har jag ändå kört i både Boston och LA?? MEN MEN det var läskigt!!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback