REBECCA RYDBERG

GIF MATCH - 30SEPTEMBER | 2013-10-22, 19:45:05

Hoho här var det då dött mina vänner, ska försöka bättra mig!!
Men just nu svarar jag knappt i varken telefon eller på facebook, är inne i en lonleybubbla!!
Lite saker har ju hänt sen  30 september måste jag säga haha.
Måndagen 30 september, så var det Emmas sista jobbdag, hon jag tar över tjänsten efter.
Det var sjukt jobbigt och veta att jag efter denna dag skulle behöva klara mig själv...

Men som tur var så efter jobbet så åkte vi till Strömvallen halva jobbet för att gå på Gefle match.
Vi var matchvärdar så vi fick god mat och dryck och sen satt vi och huttra lite vid matchen.
Sabina hade en klockren motivering till vår matchens lirare i Häcken som vi skulle utse.
" Den snyggaste häcken i häcken" måndagshumor!!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback