REBECCA RYDBERG

STOCKHOLM , SVERIGE - PORTUGAL | 2013-11-21, 22:11:10

Tisdagmorgon, upp och hoppa och iväg till jobbet.
På schemat stod inventering, hej och hå vad drygt det var!!
Men vid 10.00 slapp jag det och då rullade bilen mot Stockholm .
Vi tillsammans med 2 andra bilar med handlare och butikschefer från vår region, norr.
Så stannade vi först och fikade, mumsig latte och lussebulle fick det bli för min del!

Sen åkte vi till flygfyren för att kolla inte de Kvantumbutiken, helt sjukt vilken fin butik!!
Strosade runt där och sen lunchade vi, enchiladas fick det bli för min del , nom nom!
Så styrde vi bilen mot Stockholm sen, vi bodde på Berns hotell, super mysigt.
Glömde ta kort på mitt rum nu kom jag på, men hade super fint med en liten balkong.
Vi hann bara packa upp och sen blev det vin i baren innan vi hade ett möte.

Sen blev det snabbfixx och iväg till Friday´s för middag, sååå gottt med fajitas!!
Vid sjutiden så tog vi en taxi till Friends arena för att se Sverige- Portugal :)
Det var sjukt roligt och en härlig upplevelse, även om dom förlorade så gillade jag trycket i arenan!
Passade på att hälsa på mina speltjejer också, vi vann en tävling från Svenska spel.
Så Sofia och Linda var på matchen med dom :)
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback