REBECCA RYDBERG

SUNSET IN HINGHAM | 2013-05-31, 03:40:28

Ska fortsätta blogga om Texas efter helgen!! 
Idag hade jag en perfekt dag, nästan!
Frukost med Emma och sen iväg till vår yachtclub för sol och bad i våra 32 grader!!
Brände mig på en gång men lyckan var stor över vädret!
Sen hade jag ett problem med ett av barnen så blev på sjukt dåligt humör.
Ringde mamma och pappa och blev genast mycket gladare :)
Men ikväll var jag ändå full av tankar, inte bara på de som hände idag utan allt.
Jag har mindre än 3 månader kvar, i min fina stad Hingham, med min fina extra familj och mina fina nya vänner.
Skär sig i hjärtat varje gång jag tänker på hur bra mitt liv är, inte hela tiden men för det mesta.
För ett år sen trodde jag aldrig att jag kunde känna så här, bli så kär i det!

Tog mig därför ut för att rensa tankarna, på med springpjuxen( stått på hyllan sen februari)
Och tog mig ner på en promenad downtown och sen sprang jag på beachen.
Hann träffa massa roligt folk som bara stannar en och börjar prata.
Bland annat en 50 årig pappa, nyskild med 5 barn som ville ha tillbaka sin fru( deeptalk)
Och 8 grabbar som satt fast med bilen och båten i vattnet, som även jobbade på ett Café i boston.
Det roliga är att cafét heter " Rebecca´s Café" hahha så jävla sjukt!!

Men men sunset by the beach was the best part of the day!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback