REBECCA RYDBERG

FINBESÖK AV MINA BÄSTA VÄNNER FRÅN SVERIGE♥ | 2013-05-21, 03:01:00

Bussresan hem från Kanada vill vi inte prata om, den ena efter den andra spydde under resan :)

Måndag och Tisdag 
Hände inte mycket alls för jag åkte på en rejäl förkylning!
Emma kom över och myste med film på måndag men slutade med att jag däckade för jag mådde så dåligt.
Sen tisdag så somnade jag direkt efter att mina vpäron kommit hem från jobbet!!

Onsdag
Sen onsdag så var det upp och hoppa och bli pigg, men mådde egentligen skit!
Det har varit en blandning med förkylning och allergi, tydligen så mår massa dåligt här för allergin i år.
Men på onsdagen iallafall så åkte jag och hämtade upp mina BÄSTA VÄNNER FRÅN SVERIGE♥
Det var en sån galen känsla och se dom där, SÅ OBESKRIVLIGT!
Men lycklig på kärlek så somnade jag brevid mina 2 favoriter!!!!!
Dom hade självklart med sig massa gott från SWE och jag gav dom välkomstpresent :)


Kommentarer
Kommentarer

Trackback