REBECCA RYDBERG

BRUNCH- VISA VÅRT VACKRA HINGHAM | 2013-05-21, 04:23:04

På morgonen så satt Thea i time out för att hon hade försökt väckt mina fina kompisar 05.00!!
Hahah dom tyckte bara det var roligt men ja jag lät henne väcka dom sen när jag kom upp vid 7!
Så det var full fart från start, evelina ut på springtur och jag Thea och Sanna ut på en promenix.
Ner till fruitcenter för att köpa lite saker inför vår goda brunch.
Satsade på stort, så bjöd över Emma och sen bjöd vi våra svenska fina tjejer på äkta stor amerikansk brunch!
Efter det stack vi iväg med Thea på dans och sen tog en promenix downtown hingham, så mysigt :)
Kändes så overkligt men mysigt och ha Sanna och Evelina här, så CRAZY!!!

Men efter dansen så tog vi en promenix runt vår yachtclub, första gången jag var där i år!
Det var så roligt att få visa dom allting för nu är det lättare sen för dom att förstå när jag pratar om vad jag gör:)
Också roligt att dom fick hänga med Emma hela dagen så dom fick lära känna min BFF här on the other side!
Men efter en sväng där i solen( vi hade 88F) så skjutsade vi Thea till skolan.
Hon var helt kär i båda två så hon ville absolut inte bli avlämnad.
Men vi tuffade vidare till Derby street, vårt stora utomhus shoppingcentrum:)
Först gick dom loss på Victoria´s Secret, inklusive Emma som minuter innan sa att hon skulle börja spara!
Sen lunchade vi på Chipotle, en supergod mexikansk restaurang :)

Efter nån timme åkte jag och Emma hem för att jobba medans Sanna och Evve stannade för mer shopping!
 

Kommentarer
Kommentarer

Trackback