REBECCA RYDBERG

ST PATRICK´S DAY | 2013-03-23, 15:04:35

I söndags var det en amerikansk högtid som jag inte har firat förut!
Saint Patrick´s day!!
Jag och Emma började dagen med en god god frukost på Brewed Awakenings!!
Sen tog vi bussen in till Boston, hem till en av Emmas kompisar.
Det var ett härligt killgäng från Long Island som vi träffade och kikade på St patrick´s paraden med!
Dom hade dragit ut soffan från deras lägenhet, så vi såg iallafall hela paraden från den :)

Paraden var väldigt lång och både roligt och tråkig, det var de klassiska " Hästarna, orkestern"
Men också det udda och roliga som " Ghostbusters, star wars figurerna osv" 
Efter ett otrevligt bemötande från en polis som tog tag så hårt i mig så armen blev alldeles röd!!
Så var jag iallafall lite rädd för att stå ute på paraden så efter en stund gick vi tillbaka till lägenheten.
En liten lägenhet, proppad med fulla folk med röda muggar, amerikanskt? ojaaaa!
 
Vi hade väldigt roligt och det roligaste var att jag blev av med min beerpong oskuld.
Jag var också KUNG!!! på det, tro det eller ej men jag och min partner vann ALLA matcher i princip, gooo us!
Så ja efter timmars alkoholintag mitt på ljusa dagen så åkte vi hem mot kvällen!
Stannade för att "dunsta av" oss på BA innan vi gick hem till oss.
 

Kommentarer
Kommentarer

Trackback