REBECCA RYDBERG

SKIDHUSET I NEW HAMPSHIRE! | 2013-03-05, 06:39:26

Söndag noon körde jag för första gången upp själv till skidhuset i New Hampshire!
Hade feber och ont i huvudet vilket inte gick så bra men annars var det mysigt och fint och köra:)
Kom upp på eftermiddagen och då blev det bara plugga lite, umgås och sen sova.

Måndagen så var jag med Thea hela dagen, gick till poolen osv.
Hann träffa på Louise en snabbis som var i Loon med sin värdfamilj!!
Sen blev det plugg för min del och sitta framför brasan då jag inte mådde nå bra.
Avslutade dock kvällen med familjemys och vi såg Indiana Jones!

Tisdagen så fick jag åka skidor heela dagen, så galet fint och skönt väder!!
Åkte själv på förmiddagen och sen åkte jag med Thea hela eftermiddagen, supermys!!
Sen gick Lisa och Steve på date så jag var barnvakt hela kvällen.

Onsdag noon körde jag tillbaka hem för att gå på lektion, jipppie!!
Efter masssa köer och kört fel ett antal gånger så kom jag fram och klarade mig igenom en lektiion!!
Kunde inte somna på kvällen då jag visste att familjen kom dagen efteeeeeeeeeeer :D

 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback