REBECCA RYDBERG

LÖRDAG- BOSTON | 2013-03-27, 03:38:00

Lördag vaknade jag upp 07.00 pigg som en lärka!
Fick god frukost, nybakt bagel med creeme cheese ❤

Sen skypade jag med Eric och tog mig till Boston!
Mötte upp Cecilia så lunchade vi på vapiano och sen strosa vi runt i back bay och sen blev det lite shopping!!
Ska visa er snart alla mina fina inköp den här månaden :)

Mot kvällen så åkte vi iallafall hem och jag mötte upp Hanna och Christoffer för en liten reunion!
Blev middag på cheesecake factory och sen bio, admission!!

Efter det så åkte jag hem och hemresan gick inge vidare!
Bilen stannade 50m innan min avfart......
Fick väcka mina värdföräldrar 1.00am så dom kunde hämta upp mig, sen ringde jag och grät till både Emma och Jossan. Vuxen? Nepp inte i det här läget, grät som en bebis!!










Kommentarer
Kommentarer

Trackback