REBECCA RYDBERG

FREDAG! | 2013-03-25, 19:29:36

Thea hade en massa playdates, först med Lisa och Libby.
Då stod vi och frös i lekparken tillsammans med Emma :)
Sen så lekte hon med Mac, och dom två är så roliga när dom leker.
Denna gång var det bröllop som gällde, jag stod för musiken med min ljuva bröllopsstämma
Dock fick jag inte medverka på bröllopet utan jag skulle sjunga högt, stänga dörren och släcka lampan??
Dom är 5 år!

Steve kom hem från en vecka i Vegas och hade med sig presenter.
Thea fick svindyrt nagellack men hon var inte nöjd, " I WANT A STUFFED ANIMAL"
Jag var väldigt nöjd för jag fick ett till shotglas till min samliiing!
Och shotglaset är inte bara från vegas utan från ett av dom finaste hotellen.
Fick se massa videos från hotellets 4 olika nattklubbar samt från min vpappas svit!
Ska försöka komma ihåg och visa er hotellet och klubbarna, JAG DOG!
På en av klubbarna spelar DJs som David Guetta, Ingrosso, Angello, Avicii, Calvin Harris osv!

Ajaaa på eftermiddagen så gick allt bara skit, jag hade så ont i nacken så jag grät.
Misslyckades med 2 brownies så slutade med att jag köpte kakor till Kalles skola.
Skulle lämna in massa papper som inte fanns och jag var en riktig morsa hela dagen!
Väldigt arg och med en väldans värk så somnade jag 17.00 , förstår ni hur tidigt det är??
Vaknade inte upp förens 07.00 dagen efter, alltså lördag morgon!
Sov bort hela min fredag, ångestångestångest!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback