REBECCA RYDBERG

THE PAST WEEK | 2013-06-18, 22:17:04

Goder kväller Sverige och goder eftermiddag USA!
Jag har haft världens bästa helg, ev min sista helg i NYC vilket var sorgligt...
Men jag tänkte uppdatera lite om helgen så fort alla bilder kommit in i datorn.
Blev lite taggad på att blogga nu efter att en tjej hört av sig och berättat att hon blev inspirerad att åka som aupair av att läsa min blogg, vilket jag tyckte var superkul!!!

Iallafall så har min fina vän Hanna Forsberg plus alla andra 94er tagit studenten, stort grattis!!!
Och min förra vecka var ganska lugn, jag körde mycket familjekvällar vilket var skönt!
Var bland annat ute och åt med min värdfamilj, så mysigt och gott :)
Sen så var vi på STars och såg bruins alla tjejer också, tyvärr förlust!
Men sen på forsdagseftermiddagen så plockade jag och Thea upp min bästavän JOHANNA!
Så galet att ses efter ca 10 månader isär, men kändes som tiden hade stått still!!

Visade henne runt lite i Hingham och sen åkte vi till Cheesecake factory för mat.
Tvingade Johanna att äta efterrätt( vilket man i princip aldrig orkar) men cheesecake är ett måste!!
Sen åkte vi och strosade på MArshalls, lära ju visa min älskade butik :)
Efter det så var det ganska sent så åkte hem och myste ner oss i sängen
Skypade med pucko 1,2 och 3 som fortfarande var kvar i NYC(Eric, Mattias & Pontus)

På fredagen så packade vi matsäck och åkte in till Boston med Thea.
Children´s museum och jag tror vi alla 3 hade lika roligt, speciellt på art avdelningen!!
Dagens roligaste var dock när Johanna frågar, 15min efter att vi ätit vår lunch
Johanna: " När ska vi äta då?
Rebecca: Hahah what vi åt ju precis mackorna ?
Johanna: Men det är ju inte mat, NÄR SKA VI ÄTA RIKTIG MAT?
 

 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback