REBECCA RYDBERG

SILVERBAY | 2013-06-14, 13:28:46

Sådär ja nu har jag äntligen lite tid över!!
Jag var ju i Albany, staten New York på ett campus called Silver Bay.
Jag och Jossan fick lifta med en annan aupair för ca 20 dollar ist för att betala tåg+shuttle för ca 100dollar.
CASHIIING!
Men vi kom upp fredag kväll iallafall, började direkt med att äta en stor middag.
Sen kikade vi film inne på vårt äckliga rum innan vi slumrade sött skedandes i en säng fast vi hade två!

Lördagen bestod av klasser, vi gick på massa lall som typ fitness, music, slang, foto, osv.
Vi hade rast på 4 timmar men vädret var så dåligt så vi tog en tupplur ist.
Sen på lördagskvällen var det faktiskt roligt för då hade vi som en " teater" eller vad man säger.
Så sjukt jäkla kul!
Sen fick vi lära oss dansa salsa och göra en harlem shake video, niceprice :)

Söndagen var mest seg för vi ville hem, men vi gick på kickboxning och american holidays.
Kickboxning var så min grej känner jag haha, dansa och slåss med luften( alltså ingen som kan vinna över mig)
Dock hade jag sån träningsvärk sen lördagens fitnesspass så kunde inte gå..
Otränadtjej.com

MEn var en mysig helg iallafall, jag och joss har ju inte umgåtts så mycket här borta.
Nu var vi i princip satta utte i skogen, i ett rum, bara hon och jag så det var mysigooos!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback