REBECCA RYDBERG

NEW YORK CITY! | 2013-06-18, 22:37:00

På eftermiddagen så åkte vi tillbaka till Hingham för att lämna av Thea och packa ihop våra saker.
Sen så åkte vi till south station lite halvt stressade och jag glömde både bussbiljetter och telefon!
Men efter mycket krångel och förseningar så satt vi äntligen på bussen mot NYC!
Vi kom till lägenheten som låg på middle/upper east side där Mattias , Eric och Pontus väntade :)
Dom hade redan satt igång med drickandet så jag och Johanna svira snabbt om och körde på vi med!
Sjukt rolig kväll och vi gick inte och la oss förens efter 4.... och att vi inte setts på 10månader märktes inte alls!!
Det var en tvårumslägenhet iallafall så johanna och eric sov skönt i sovrummet.
Medans Mattias låg med fötterna i mitt ansikte, snarkade som en gris samt knäade mig under natten.
Jag låg i mitten som en sandwich och det var äckligt varmt, men men mysimys såklart!!
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback