REBECCA RYDBERG

INTERNATIONELLT MIDSOMMAR FIRANDE | 2013-06-28, 02:08:32

På lördagsmorgonen vakande man upp lagomt sleten men redoooo to go again!!
Så upp och hoppa och iväg och handla mat och köpa klänning.
Kom hem med ett par skor och två klänningar, hejdå lönen på 20min!
Men sen gjorde jag i ordning det jag skulle ha med mig till midsommarfirandet, rödbetssallad + snittar :)
Åkte ner till stranden i Hingham för att möta upp mina fina fina vänner för svenskt midsommarfirande.
Våra tyska, danska, italienska vänner hade nog mer roligt än vad vi hade då dom aldrig varit med om de förut.
Maten blev också otroligt uppskattat av dom :)

Vi avslutade dagen med att leka en 5kamp med klassiska lekar, vi hade så galet roligt!!
Sen blev det en ombytar/paus timme då alla åkte hem och fixade sig.
Jag, Kajsa och Lisa låg dock kvar och njöt i solen innan vi åkte för att plocka upp alla:)
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback