REBECCA RYDBERG

300 DAYS IN THE US! | 2013-06-03, 06:15:04

Idag berättade Hanna att vi har varit här i 300 dagar.
Förstå var sjukt, 300 dagar sen jag flyttade från Sverige, 1 år sen jag var på bal x2 
Sen snart 1 år sen jag tog studenten!
Tiden går för fort, alldeles för jäkla fort!!!!
Så alla ni hemma i Sverige eller här i USA , ta vara på tiden!!
Om det är något man inte kan kontrollera så är det tiden, och jag vill bara stanna den!
Men jag är så glad över att jag ttog det här beslutet och lämnade tryggheten, sverige och sandviken.
För något så mycket bättre♥

Maj- Studentbalen i Sandviken

Maj - Studentbalen i Gävle

Juni - Studenten

Augusti - TrainingSchool i New York

Augusti- Lärde känna min andra familj♥

Fick många nya fina vänner - Hanna . Maria , Malin, Amanda, Sandra, Emma



Är för trött för att lägga upp fler bilder men alltså, grymt jävla år det här!!!
Resorna och grejerna jag gjort!
 - Six Flags
 - Se Harvard
 -  Gå på amerikansk fotboll
 - Montreal
- Gå på Celtic match
 - Fira thanksgiving 
 - Säga hejdå till nya nära vänner
- Se Justin Bieber
 -  Festa i NYC
 - Fira Halloween i Cambridge
 - Fira födelsedagen i USA
 - Fira jul i USA
-  Fira nyår i NYC
- Vara med om storm
 -  Åka skidor i New Hampshire
- Åka till Chicago
- Åka roadtrip eastcost 
- Åka till Miami
- Åka till Bahamas
- Fira ST patricks day
 - Besök från familjen
 - Se SHM
 - Åka till Washington DC
- Åka på westcoast roadtrip med vänner från Sverige
- Gå på Navy bal
- Klara en hel semester på Harvard
 - Åka till Niagara falls och festa järnet
 - Få besök från mina vänner från Sverige
 - Gå på Kiss 108 concert
- Åka till Texas

OCH SÄKERT MASSA MER!!!
VÄRLDENS BÄSTA ÅR!


 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback