REBECCA RYDBERG

THE PEAST WEEK.. | 2013-07-16, 03:52:48

Den som klagar på uppdateringen nu blir jag besviken på !!
Jag har till och med lyckats fixa en ny( tillfällig) header!!

Aja veckan rullade på bra, jag avslutade söndagen med att prata ikapp med min vfamilj.
Dom var ute med båten hela helgen och hade blivit asbruna och fina!!
Så söndagen tillbringades med min 11åring med filmen Taken, så bra!!

Måndagen rullade på som vanligt, båtklubben,båtklubben och återigen båtklubben.
( Fått höra att ni vill se bilder därifrån så ska fixa det imorgon)
Sen hade Thea och Mac ett lemonadstånd som dom sålde massa lemonad i
På kvällen så åkte jag en snabbis till dollar tree( Köpte det du ville Evelina)
Sen kom Emma över så scrapbookade jag mig igenom januari-mars.
Bara mars-juli kvaaaar.....

Tisdagen så hade vi först pannkakslunch, mummselimumms!!
Sen på kvällen så lagade jag och Emma mat hemma hos mig och sen gick vi downtown för bio.
Mötte upp Lisa och en ny aupair Max, vi såg filmen the Lone Ranger( tror jag den heter)
Den var så galet bra och det var första gången jag gick på bio nere här på Loring hall.
Det är en mer gammal bio så det var väldigt mysigt där inne :)

Onsdagen så minns jag inte ens vad jag gjorde så antar att det inte var så vettigt!!
Men på torsdagen så skulle jag jobba längre men det behövde jag inte visade det sig sen.
Så jag och Emma åkte hem till Lisa och tittade på Ego, världens bästa bästa bästaste film!!



 
 
 

Massage efter pannkaksfrukost!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback