REBECCA RYDBERG

SÖNDAG! | 2013-07-22, 05:38:40

Dålig uppdatering igen, I know!!
Men veckan har varit som vanligt!!
Bio i tisdags , the way way back.
Så galet bra film och den är inspelad på cape cod så det är lite häftigt :)
Sen resten av veckan blev det häng med Emma som vanligt, vi är som plåster på varandra men inte så konstigt med 2 veckor kvar <3

Helgen har gått galet fort och det blev mysfredag, städa och packa lördag dag, vinflöde lördagkväll samt en hangover och goodbyedinner söndag. Visar bilder imorgon!!

Nu ska jag krypa till sängs efter att börjat med killarnas Album. Så tråkigt att jag inte har så många bilder på dom, dock lättare att göra album då än med Theas... Skrev ut 250 bilder på gullungen, får se hur jag löser hennes bok!! Har suttit och lyssnat på depplåtar när jag gjort killarnas album, så sjukt sorgligt och det känns som jag kommer få största tomrummet när jag lämnar dom....

Men nu ska jag krypa till sängs, går in på min näst sista jobb vecka, näst sista vecka i Boston, näst sista vecka som aupair och massa mer!!

Kommentarer
Kommentarer

Trackback