REBECCA RYDBERG

POOLHÄNG | 2013-07-17, 00:49:07

Det här med att läsa sin egen blogg känns lite fel och lite ego men det gör mig så sjukt glad
Ibland kan jag ha den här känslan när jag är avis på mitt eget liv, för jag inser inte att det är just MITT liv.
Till alla er som ska åka, funderar på att åka eller vad som helst, ÅK SOM AUPAIR!
Det är jobbigt ibland, svar JA men det vägs absolut upp av allt det bra man gör!

Så ja idag har jag haft en helt awesome dag här i fina underbar Hingham i 100F!
Jag har varit vid poolen med min minsta som idag sa det snällaste någonsin.
" You are not like a babysitter, you are like a sister, you are my sister"
( Måste bara tillägga att precis när jag skrev det här så trycker ungen av knappen på datorn så den dör,
Inte en lika glad och lycklig Rebecca vid det tillfället)

Vi tillbringade 3.5 timme vid poolen och av den tiden 3h i poolen utan vila..
Jag blev lagomt lack på badvakterna ,eller ja USA i övrigt med sina regler( dock tyckte min vpappa dom va knäppa också denna gång)
Men jag fick iallafall inte sätta mig på poolkanten med Thea i vattnet( med lifejacket on)
Utan jag var tvungen att vara i poolen hela tiden för annars fick hon inte bada.
Försök säga åt en 5åring att du vill sola eller för den delen vila!!

Sen umgicks jag lite snabbt med mina killar innan dom åkte iväg, inte mycket tid med dom nu förtiden tyvärr:((
Och jag har mindre än 3 veckor kvar här i Boston, it breaks my heart!!!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback