REBECCA RYDBERG

PACKA.... | 2013-07-29, 05:42:29

Efter en lång och mysig lunch så visade jag och Emma runt Olivia och Jossan i Hingham lite.
Sen skjutsade vi dom till tåget så åkte vi till Marshalls så jag fick köpa sista resväskan.
Sen unnade vi oss chokladdoppade russin och gick på bio, grown ups 2 .
Sjukt rolig film!!

Efter filmen tog vi en sista promenad i Shipyarden, kommer sakna det så mycket!!
Mysigaste stället på jorden♥
När klockan passerade sju så var det dags att dra sig hemåt för att hinna träffa barnen innan sängdags.
Visade sig att jag har en liten sessa här hemma som mer än gärna vill vara lik sin babysitter
Så Thea har köpt en rosa resväska samt en rosa flygkudde, hahah så söt!!!

Resten av kvällen spenderade jag packandes i mitt rum... nu är allt nerpackat!!
Rummet är lite stökigt med skräp men allt ska slängas imorgon...
Enda kvar är att packa ner allt inför resemånaden.
Resultatet av 1 år i staterna och ca 150000kr fattigare, 6 resväskor.
Jag får ha med mig 2 väskor + carry on, har betalat för 2 ytterligare väskor + 1 av dom med övervikt
Sen kommer mina vpäron ta med en carry on väska på 15kilo som jag inte får ner i mina väskor.
Så totalt har jag grejer på 124kg, SJUKT MINA VÄNNER!
Jag känner mig äcklad över min packning!!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback