REBECCA RYDBERG

KÄRLEK | 2013-07-26, 04:13:27

Goder kväller Usa och goder natter Sverige!
Jag är ett sånt himla humörs och känslor freak just nu och detta har pågått i ca 2 veckor nu.
Jag är inte redo att åka hem, hur trodde jag någonsin att jag skulle klara av och lämna allt här?
Lämna min andra familj, mina extra föräldrar, mina extra syskon, min bästavän och mina nya grymma vänner.
Detta stora land ,dessa underbart trevliga människor som finns i landet och alla minnen jag har fått här.
Jag är inte redo, jag är inte klar, jag vill inte åka hem längre.
Denna resa har varit lång, varierande och fylld med skratt och gråt.
 
Varför jag är så här extra emotionell idag är för att det har varit en regnig dag så varit lite depp.
Så har min 5åring hela den här veckan verkligen satt mitt hjärta på sprätt.
Hon har varit helt amazing och sagt minst 10 ggr per dag " I love you, please don´t go home"
Det är så svårt och beskriva hur mycket dom orden betyder från en sån liten tjej, men med det stora hjärta hon har!
Jag har kramat och pussat på mina 3 änglar hela den här veckan( mindre uppskattat av tonåringen)
Men kan inte låta bli, för snart så lämnar jag dom och vet inte när jag får träffa dom igen!!
 
Känslorna är så många just nu, jag vill inte lämna det här.
Jag funderar ofta på varför jag inte förlängde.
Men tillbaka till verkligheten så är inte livet som aupair alltid en dans på rosor så att säga.
Men det skönaste har varit att jag haft en person och delat allt det här med varje dag.
Jag kommer sakna och ha min bästavän ett stenkast ifrån.
Kunna springa över när man känner för det, ringa och skrika , skratta eller gråta.
Smsa om killar dagar in och ut och bara ha en axel att gråta på efter en shit day.

Men jag kommer hem Sverige, om mindre än 1 månad så ses vi.
Det känns roligt, jag blir glad så fort jag skypar med någon hemifrån för då påminns jag om vad jag har hemma.
Jag skulle aldrig välja bort er där hemma mot det jag har här, däremot slå ihop er till ett.
OJA that´s my dreamlife.

Känns så mycket bättre och bara fått ur sig allt det här.
Även om jag publicerar hälften av allt jag skrivit, vissa saker är bara för personliga.
Men USA, Massachusetts, Boston, Hingham, familjen Migliaccio, Emmahiljalilja och alla andra vänner.
SO MUCH LOVE♥
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Emmahiljalilian

Snuttegull ! ;) Älskade bästavän jag kommer sakna dig massor !! KÄRLEK

2013-07-26 @ 05:18:08
URL: http://maerixon.blogg.se
Trackback