REBECCA RYDBERG

GOODBYE LUNCH AT TOSCA CAFÉ | 2013-07-29, 05:28:27

Söndag..söndag...söndag!!
Idag är det årets första söndagsångest.. dock ftör att det är min sista söndag i Hingham!!
Jag vaknade upp efter en dryg natt där jag vaknade typ hela tiden, har gjort illa ryggen som fan..
Men upp och hoppa och skypa med mamma, bror och sen även Evelina :)
Efter det så lekte jag massa med Thea samt började packa ordentligt!
Sen vid 11 snåret rullade Emma in så fixade vi oss inför min goodbye lunch...
Vid 12 åkte vi mot quincy för att plocka upp våra Brookline kompisar, Joss och Olivia.
Helt plötsligt vid trafikljuset i Hingham så går Emma från ett asgarv till ett stort bölande.
Tårarna bara rann och sen sa hon det hon inte får säga" Jag vill inte att du ska åka"
Orden broke my heart rent ut sagt!!!!
Men efter att Gud sett situationen så räddade han upp den genom att spela Wake me up
Så  båda drog på smilebanden och började skrika högt ist!

Joss och Olivia hoppade sen av på fel tågstation så jagade dom till Braintree( 20min bort)
Så jag blev 20 min sen till min egen hejdå lunch, hahha så icke Rebecca för 1 år sen!
Men men det var en toppen lunch, vi satt på Tosca´s uteservering i strålande sol.
Jag kände lyckokänslan i kroppen igen, sitta här i Hingham med mina nya vänner för livet♥
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback