REBECCA RYDBERG

UPPDATERING | 2013-01-16, 20:42:00

I måndags fyllde mormor 70 år, grattis grattis!!
Sen så har dagarna bara rullat på precis som vanligt.
Har lyckats varit nyttig i 3 dagar, vilket är rekordlångt för mig.
Men känner att det är dags för kolhydrater snart, så sugen!!

Aja jag har hunnit skypa med mamma, mormor och viviane.
Igår åkte jag till Braintree och träffa Loooooouiiiise :D
Vi strosa på VS i hundra år så vi hann inte med så mycket mer än de och en kaffe på starbucks.
Jag är helt kär, provade hundra olika bikini . DOM ÄR SÅ FINAAAAAAA!

Sen idag så skypade jag med Andre och lite med cookie , dom är ju i Nya Zeeland!!
Kände mig lite smått avis att dom låg och glassa vid poolen och vi har snöblask..
Jag och Thea byggde en snögubbe idag iallafall som ja ska visa bild på senare.
Men men efter jag slutat idag så plockade en ny aupair Kajsa upp mig.
Så skulle jag visa henne vårt fina shoppingcentrum så vi åkte till braintree!
Mötte upp Emma och strosade runt i lite butiker, idag kunde jag inte hålla mig.
MEN var duktig, tog den billiga tröjan ist för den 30 dollar dyrare tröjan som såg precis lika dan ut.
GOOOD FOR ME!

Väldigt trevligt med lite nytt folk också, bara jag och Emma kvar så det är bra att det fylls på :)
Kul med 93er också då jag varit den enda häromkring :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback