REBECCA RYDBERG

LYXIG ITALIENSK 3RÄTTERSMIDDAG | 2013-01-29, 04:57:00

Idag har jag haft en riktigt jobbig dag när jag jobbade.
ILLA ILLA ILLA säger jag bara!!
Var dock med barnen till tandläkaren imorse, doktorn i fredags och tandis idag.
Fick även frågan om jag var deras mamma, ja men jag var 5år när jag födde Andreas då alltså?:)
+ blev lite fel i DNAt då mina barn är blonda och jag är mörkhårig :)

Iallafall blev upphämtad av Sandra, Amanda, Emma och Lena så åkte vi till Hanover.
Blev bjuden på 3rättersmiddag på en super mysig och fin Italiensk restaurang.
Jag glömde kameran och mobilen dog, men några mobilbilder här iallafall!
(lägger upp roligare bilder när Emma skickat sina bilder)
Det var iallafall en supermysig och god sista middag med Sandra och Amanda.
SÅ sorgligt att dom åker hem om ett tag, sad sad!!
Tusen tack för den goda middagen W&A! :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback