REBECCA RYDBERG

JUSTIN BIEBER TALK | 2013-01-18, 06:04:10

Lite kul hade jag dock med barnen idag, Thea var på konstigt humör.
Men när hon väl var glad så fick jag alla möjliga fina toffsar i håret , här och där.
Sen så kom min 10åring ochsa att alla killar på hans skola hatar Justin Bieber.
Och då sa jag fint att de bara är för att alla tjejer älskar honom.
Men då blängde han bara på mig och sa " you are sick, I hate him"
Så medans han åkte iväg på träning så passade jag på att rita en fin teckning.
( Hängde sen upp den på hans säng, han måste blivit så glad!!)

Nu kommer de nog bli dåligt med uppdatering tills på måndag.
Men kommer tillbringa hela helgen i Chicago med saknade Towe!!
Hon som bodde i Emmas familj när jag kom hem men åkte hem efter 2 månader...
SKA BLI SÅ NICEEE!

Kommentarer
Kommentarer

Linn

Har du ritat den? talang! verkar vara nått som ligger bland systrarna;P

2013-01-18 @ 14:01:53
Trackback