REBECCA RYDBERG

CHICAGO - HOCKEY! | 2013-01-21, 17:09:40

I fredags så fick jag skjuts av min finaste Emma till båten!!
Åkte för första gången till Boston airport och det gick galant.
Kom fram till Chicago vid fyra och tog då en taxi direkt till Towe.
Vi fixade oss och förfestade med " hockeyfruarna" innan vi gick iväg på Texas Stars hockeymatch.

Matchen var väldigt bra, många mål och Texas vann!
Vi hade lite halvdryga barn bakom oss som måste vetat vilka Towe osv var.
Satt och skrek de ena och de andra om deras pojkvänner.
Jag fick den roliga frågan av en kille " Which one is yours?"
Borde ju hittat på första bästa och bara sagt att jag dejtade den snyggaste , right ? :D

Efter matchen så åkte vi downtown Chicago och jag och Towe skippade utgång för att sova!!

Kommentarer
Kommentarer

Trackback