REBECCA RYDBERG

BREWED AWAKENINGS...I 5 TIMMAR | 2013-01-18, 05:59:50

Jag hann med ett snabbt skypesamtal med mamiiiii, om en månad kommer dom hit!!!!
Sen åkte jag och Emma till Brewed Awakenings för spaning och lunch, ena blev bra och andra dåligt.
( min lunch var god)
Sen så hade jag en dålig dag , ett barn som vägrade lyssna och svaret på alla frågor man fick va " yourmam"
Älskar tonåren.
Den andra vägrade också lyssna och hade Ipaden så han seriöst inte ens märkte att jag stod och skrek.
Och den sista som spottade på min bil.
TOPPEN DAG!

Men lugnade ner mig lite i bilen påväg hem från killarnas träning.
Sen gick jag ner direkt till Brewed Awakenings för kvällsmys med Emma.
Hon åt supergod oreo cheesecake och jag drack världens äckligaste kaffe mocha!
Det var en sån rolig och mysig kväll, vi satt där i ca 3timmar.
Dom spelade alla gamla mysiga kärlekslåtar och vi började prata gamla förhållanden.
Sen kom vi in på en dejtingsida och satt och kommenterade alla killar.
Tänk hur fördomsfull man är egentligen och att den här "checklistan" finns fast man inte tänker på den.
Efter mycket skratt och kafeét ville stänga så traskade vi hem i kylan.

Nu har jag på 1h städat mitt rum och packat min väska till Chicago.
Man får inte checka in väskan och man får inte ha vätska i carryon väskan.
Smink? Shampoo?Tandkräm?Sminkborttagning?
Jag är väldigt nervös över hur morgon dagen kommer gå!!
(Inte ens hunnit skriva ut mina flygbiljetter än och jag lämnar Hingham 10.30..)
 
Kommentarer
Kommentarer

linda

Ha en toppen helg gumman!

2013-01-18 @ 11:19:43
URL: http://tabortallaord.blogg.se

matilda

ååh finaste du!! hoppas du får en asbra helg. Puss

2013-01-18 @ 15:18:07
Trackback