REBECCA RYDBERG

LÖRDAGSMYS! | 2013-02-17, 19:55:09

Igår så skulle jag skypa med min skype fungerade inte???
Så jag somnade om och sen vaknade jag på SJUKASTE SÄTTET!
Vaknade av att min dörr skakade och det lät som någon stod utanför dörren och bankade.
Jag var ensam hemma så höll på skita i brallan men sen kollar jag runt i rummet.
Då står Emma utanför mitt fönster och hon hade bankat på fönstret, HHAHAH!
Fyfan aldrig varit så rädd....
Snäll som jag är så släppte jag in henne och bjöd till och med på frukost!

Sen åkte vi in till Boston och mötte upp Linn, Elinor och Christoffer!!
Vi åkte upp i prudential skyview, men jag gick inte in för ska dit med familjen nästa helg.
Sen så gick vi till Uno´s för lite lunch, jag åt godaste pastan!!
Elinor åt "50 shades of green salad with chicken" haha allt kretsar verkligen kring dom böckerna!!

Aja sen gick vi och strosa Newbury street, dom har massa REA och jag känner bara PERFEKT!
Ska lämna av syskonen på fredag och ta med mamma och pappa dit så dom får handla handla handla åt mig :)
Hehehehh sen gick Elinor, Emma och Linn till North End medans jag och Christoffer åkte hem.
Jag satt mig en fredagseftermiddag och PLUGGADE!
Gick inge vidare så ska plugga ikväll också men försökte iallafall :)

Sen så kom alla till Hingham så hade vi massa mys och kollade på melodiefestivalen :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback