REBECCA RYDBERG

FRIDAY AFTERSKIIIIIIIIIIIII | 2013-02-11, 04:05:58

På eftermiddagen så satt vi på smink och lite finare kläder och begav oss på afterski med mina vpäron,
Det var väldigt mysigt och roligt och jag och Emma kände oss inte redo att åka hem när dom ville hem.
Så vi bestämde oss för att stanna kvar och sen gå hem i kylan.
Vi träffade massa roligt folk och jag som brukar vara kung på drinkar misslyckades totalt.
Men efter massa god dricka så slog det till bra i våra huvud men vi blev räddade.
Min värdpappa var så snäll så han kom och hämtade oss, mitt i middagen!! Guldvärt:)

Vi hade bestämt med ett gäng på afterskin att vi skulle möta upp dom inne i Lincoln på kvällen för lite fiesta.
Men 21.00 så somnade jag och Emma med smink, kläder och tv....
Och vi vakande upp 00.30 lite halv bakis så vi pallade inte att gå ut!


Kommentarer
Kommentarer

Trackback