REBECCA RYDBERG

THE PAST WEEK.. | 2013-12-27, 22:56:28

Jobbade på förra veckan precis som vanligt, massa massa julgodis hit och dit!
Sen på fredagen så var det dags för Julgalan, Linn och Niclas kom hit också åkte vi iväg till GA.
Väl där var mamma och pappas kompisar där och vi fick alla bord vid varandra.
Så bubbel korkades upp och julmaten flödade in.
Det var en supermysig och rolig kväll och jag fick träffa Evelina som är tillbaka från Australien!!
Däckade vid 02.00 och sen lördagen och söndagen spenderades i min säng, bakis!

Sen i måndags, 23 december så var det sista jobbdagen innan jul.
Slet på som ett djur och sen bestämde jag mig för att ta julledigt " bara " en timme försent ;) 
Så åkte hem och fick god mat med familjen, sen fick vi öppna några paket :)
Så jag fick 2 fifty shades of grey partyspel, en parfym och hårfön!
Efter det så åkte jag till Evelina och fick träffa Matilda och Viviane för första gången på super länge.
Så mysigt när båda är hemma :)

Vi hade uppesittarkväll med vann ingenting ... haha men en mysig kväll:)
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback