REBECCA RYDBERG

SATURDAY!! | 2013-12-08, 19:11:00

Vi vaknade upp vid 9 och fick gå upp till ett dukat frukostbord, bästa mamma!!
Sen åkte vi iväg för att upptäcka Gävle och Sandviken ( låg och googlade innan, så dålig koll har jag)
Hahah men vi åkte och såg bocken som nu tyvärr har brunnit ner då... 
Var även första gången jag såg bocken även om jag bott här i 10 år.
Efter de körde vi iallafall lite shopping, sista fixx inför kvällen osv!!

Sen hem och mysaaaaa, bubbel på balkongen med glittrande vit snö från solen, så galet mys!
Blev lite småfixx och sen åt vi god lunch, lasagneeeeee :)
Efter det så satt vi igång cho fixa oss inför kvällen, och säger bara 6 tjejer som ska fixa sig!!
Ja ca 2-3h senare satt vi redo med ett glas  i handen och skulle börja njuta av kvällen!! :)
Jag fick massa fina presenter av mina sötnosar!!!
Hanna höll även årets gulligaste tal så jag var supernöjd!!

Vid 19.00 åkte vi mot Amilias!!
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback