REBECCA RYDBERG

PAST WEEK | 2013-12-08, 17:41:41

Sådär!!
Om ca 30 min åker jag till Arlanda för att sova på hotell och sedan tidigt imorgon går flyget till London!!
Ska försöka blogga ikapp så långt jag hinner, men annars får ni en stor och lång uppdatering när jag kommer hem:)
Så jaa det som har hänt sen personalfesten är i allafall inte alls mycket :)
Vi hade en kundkväll på torsdagen som jag tyckte gick riktigt bra och det är roligaste kvällen och jobba på!!

Sen på helgen så fredagen spenderades på SACOmässan i stockholm med Evelina , Johanna och Joss.
Kikade runt och tog massa broshyrer, men jag är fortfarande lost vad jag ska göra... 
Efter de släppte vi iallafall av Joss vid tåget så åkte vi till Täby centrum för mat och shopping!!
Så började med supergod lunch på tegelbruket, en stockholmversion av Livingroom kände vi haha!
Sen strosade vi iallafall runt, köpte lite julklappar och letade klänning till min 20årsfiiesta.
Vi avslutade en dag full med shopping med god mat på Vapiano, så myyys!!

Påvägen hem lyssnade vi på bubbles och markoolio och sjöng högt och falskt.
Men minnen är minnen så det var galet mysigt :)
Sen stannade vi på Amilias för en drink och sen skjutsade jag hem massa fulla människor hela natten..
Anledningen varför jag inte brukar vara nykter en fredag..

 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback