REBECCA RYDBERG

JULDAGEN | 2013-12-27, 23:32:20


Juldagen ♥
Spenderades först med jullunch hos min farbror med pappas sida!!
Blev kvar tills vid 19.00 när jag skulle bege mig på förfest.
Var dock helt slut, druckit tidigt, sprungit och lekt med mina söta kusinbarn och ätit och ätit och ätit!!
Hade tur att Annika hjälpte mig locka mitt hår så jag iallafall såg lite party ut, för kände mig inte alls party!!

Dock så gick det här över så fort jag satt min fot hemma hos Maja, där var alla mina älsklingar!!
Och vi festade på rejält fram tills det var dags och gå.
Äntligen hade jag så där läskigt roligt på lobby, hundra år sedan sist så var super nöjd!!
Träffade även världens skönaste tjej från brasilien så gick runt och snacka engelska hela kvällen, me like!

Sen efter krogen hände dom roligaste sakerna på länge och det enda jag kan säga är"
Taxiresa, efterfest,däcka, kissa på govlet, snarkningar,"
Hahahha the perfect end of a perfect night!
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback