REBECCA RYDBERG

JULAFTON | 2013-12-27, 23:02:57

GOD JUL ♥
Somnade sent och vaknade upp tidigt, precis som alltid på julafton!!
Denna gång vakande jag dock inte upp till roligaste beskedet, sjukdomar på jobbet!!
En ensam stackare i spel hela julafton utan rast, så familjen Rydberg satt på sig finkläderna och åkte vidare till jobbet.
The place to beeeee!
Stod i spel i 1h så  Malin fick lite rast och sen så rullade vi bilen vidare mot Sala.
Åt mys jullunch med mormor och morfar :)
Jag och Martin blev lite uttråkade så vi gick ut en sväng och åkte runt i Sala lite.
Sjutk att det regnade och kändes som sommar...

Men men lite julfeelings fick jag sen när vi kikade på Kalle anka( missade ju det förra året)
Och sen när paketen kom, ja då var det jul igen!!
Fick i princip allt jag hade skrivit på min önskelista haha crazy men happy :)
Det enda som saknades var min macbook.. så nu blire spara spara till en själv!!

Efter paketöppningen så kom mammas kusiner in till oss också hade vi mysig julmiddag :)
Sen hamnade jag i matkoma och i princip somnade och sov resten av kvällen haha!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback