REBECCA RYDBERG

GOOD NIGHT! | 2013-12-27, 23:35:00

Äntligen ikapp med bloggandet!!
Ligger dock 1.5 månad efter med mina uppgifter på BLU.n ...
Så imorgon skulle jag till Västerås men måste vara hemma och plugga...
Har 2 uppgifter jag måste hinna klart med innan nyår... not so much time left!
Aja fick lite glädje i att blogga igen, så känns bra eftersom det var ett tag sen jag tyckte det var roligt:)
Nu ska jag mysa ner framför one tree hill som resten av dessa kvällar den här veckan :) ♥

BTW!!
Kollat på massa möbler idag, för om en månad flyttar jag till min allra egna första lägenhet.
SO EXCITED!
 
Kommentarer
Kommentarer

Matilda

Hejsan!
Jag skulle jättegärna vilja ställa ett par frågor till dig om ditt år i USA, du verkar ha haft en underbar tid! Jag vill också åka som Au-pair och undrar då om du kan skicka din mailadress som en svarskommentar eller maila mig([email protected])
Skulle betyda mycket, tack på förhand!
Matilda

2014-01-06 @ 12:14:53
Trackback