REBECCA RYDBERG

BIRTHDAY PRESENT! | 2013-12-08, 17:47:37

Uppdaterar om min födelsedagsmiddag( 30 november) som jag hade med min fina släkt när jag kommer från London.
Har inte laddat in bilderna från de så vi väntar med det!!
Men den här veckan då så har jag iallafall jobbat på som vanligt, trivs bättre och bättre!!
Sen i torsdags så åkte jag till Moa och fick mina ögonfransar förlängda, så himla fint blev det!!
Så när jag kom hem så fick jag en förtidig födelsedagspresent, nämligen en resa till LONDON!
Blev överlycklig då jag velat åka dit superlänge så ikväll blir det morochdotter mys fram till på torsdag :)
Dom tänkte ge mig presenten idag, 2h innan vi skulle åka men eftersom jag låg efter med skolan så sa dom de då.
Så jag hann plugga klart innan jag åker, vilket jag faktiskt hunnit nu :)
Det roliga var att ALLA mina vänner visste och typ ALLA på jobbet visste, haha bra pokerface måste ja säga :)

Så vi åker imorgonbitti men ska till Arlanda ikväll och sova så vi slipper gå upp tidigt imorgon.
Sen så har vi planerat att åka hoponhopoff buss, gå på musikal också fick jag 5000kr i shopping hihi! 
JAg är sjukt pepp och tror att jag ska investera dom pengarna i en MK väska, hihihiihihihihhi!!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback