REBECCA RYDBERG

20ÅRS FIIIIESTA! | 2013-12-22, 14:42:20

Så vid 19.00 begav vi oss till Amilias alltså för att förbereda lite och invänta mina fina vänner!!
Så vi började med att försöka lista ut hur vi skulle sitta haha, hatar när " alla sitter som dom brukar" med dom de känner.
Så vi körde nummer också fick alla dra en lapp, blev faktiskt roligt och mixat!!
Så vi åt god grillbuffé , jag fick massa fina presenter och dom sjöng inte bara en gång för mig :)
Var så lyycklig, sån där känsla man väldigt sällan har, det var en helt amazing kväll :)
Vi avslutade kvällen på lobby där jag inte hade riktigt kul, men efterpratet med mina fina usa kompsiar efteråt var top notch!!!

Det var så sorgligt när vi vakande upp på söndagen och alla skulle åka hem.
Kändes som min familj lämnade mig!!!
Haft en toppen toppen helg och jag saknar USA och tiden med dessa fina människor mer och mer!
Men stort tack till ALLA mina underbara vänner för en toppen födelsedag!!
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback