REBECCA RYDBERG

WALK OF FAME | 2013-08-30, 23:01:49

Tisdag augusti 13

Vi åkte tillbaka till hotellet för att byta om och fräscha till oss lite!!
Sen åkte vi till Hollywood Blv för att gå på walk of fame för att leta kändisar ;)
Jag var typ 100 på att jag såg sibel gåendes, så en B stjärna iallfall ;)
MEn ja vi hittade lite stjärnor och knäppte lite kort som precis alla andra turister :)

Sen bestämde vi oss för att äta godmat, HARD ROCK CAFÉ , min favvo!!
Så tog först en varsin supergod drink och sen min klassiska fajitas!!
Efter det så tog vi en tripp till gallerian där för att köpa underkläder och läppstift och kika runt i andra butiker!

Vid nio tiden drog vi oss tillbaka till hostelet för att börja packa!
Mitt flyg gick 7 dagen efter så det blev tidig hemgång.
Vi satt dock uppe på hostelet ett tag för att mysa med chips, dock slutade det med en kamp mellan mig och maskinen.
Han tog 4 dollar av mig och gav mig 0 chipspåsar, KRIG KRIG KRIG!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback