REBECCA RYDBERG

ONE DAY AT WAIKIKI BEACH | 2013-08-26, 22:35:00

Vaknade upp tidigt som vanligt ( har numera svårt för att sova länge ) men ja så vi degade i sängen tills ca 10 sen hick vi till IHOP så jag fick ta min oskuld där, så himla gott!!
Åt svenska pannkakor med frukt och granola SAMT bacon och hashbrown.
Det var orgasm i munnen mina vänner.
 
Efter frukosten så tog vi en LåNg promenad till andra sidan av waikiki beach, där var det mycket mer folk.
Vattnet var bättre, super lång grundt klart och skönt!!
Vi lyckades dock ligga för nära vattnet så out of the blue kom en våg över hela min handduk...
 
Lunch tog vi på cheesecake factory, åt godaste club sandwich!!
Träffade ett jätte gulligt par från nya Zeeland, lite svårt och förstå deras engelska men dom var super söta!!
 
 
 


Kvällen spenderades genom att fixa oss och vänta..
Regina hade kompisar från Tyskland som var där som vi skulle möta upp och festa med.
Men vi hittade aldrig på dom så i gick till ett mysigt ställe som heter Dukes ist för drinkar!!
Tyvärr gick det Inge vidare för en av oss som fick sitta och ficka virgin drinkar ist för riktiga ;) 
 
Det var en rolig/ hemsk upplevelse vi var med om då på kvällen, vi promenerade runt hela stranden och det var så fint och mysigt. Det var kärleks par överallt som pussades, tog bilder, badade och bara var så där äckligt nykära.
Sen såg jag den värsta synen i mitt liv, ett par hade sex och 3m ifrån blev en kille avsugen av en tjej och värst av allt, ovanför dom ca 2 m bort sitter en kille o h tittar på båda paren.
Come on!! Mitt på stranden???

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback