REBECCA RYDBERG

LEAVING LOGAN | 2013-08-08, 08:11:00

Lördag morgon lekte jag med Thea så gott jag kunde,
vi var båda vakna vid 5 fast jag skulle åka 7.
Dock så ville inte hon leka och mysa lika mycket med mig som jag ville med henne...
Hon var super exalterad över Sverige och hade inte riktigt tid och tänka på att jag skulle åka!!
Heartbreaking.

Fick skjuts av min vpappa till flygplatsen, en sista ride i Suburban,
den bilen ska jag ha när jag blir äldre och rik!!
Jag bestämde mig för att efter jag lämnade Boston logan så skulle jag släppa allt jag skulle sakna,
och se fram emot det jag istället har framför mig.

Var ledsen på flygplatsen men sen på planet så sov jag hela vägen.
väl i SF försökte jag bara tänka positivt.
Innan planet lyfte lyssnade jag på " So good" och tittade ut över Boston logan,
Obeskrivliga känslor! 



 

Kommentarer
Kommentarer

Trackback