REBECCA RYDBERG

JETSKII | 2013-08-26, 23:36:00

 
Vid lunchtid blev vi upphämtade igen så åkte vi till hotellet. 
Åt en god lunch, ceaser sallad!! 
Sen kom nästa shuttle så åkte vi till aloha jetski för att barapada åka Jet ski!
Båten som Tog oss ut dit gick dock sönder halvvägs, jag ballade ur och började nästan gråta . 
Killarna lugnade då mig med att säga att det var sharkweek den här veckan, så otroligt mycket bättre de ländes då. Men till slut så lyckades dom putta eller nå så båten satt igång och tog oss ut till ön.


 
Väl på Ön så åkte vi då jet Aki i 45 min, car det tänkt iallafall. 
Efter 20 min så hade jag sönder jet skin så vi chillade runt på ön i väntan på att en Jet ski skulle bli ledig. 
Jag var livrädd när vi åkte för de kändes som den skulle vicka hela tiden. 
Men sen så fick vi åla med kollarna och dom åkte äckligt snabbt men man kanske dig galet trygg!! 
 På kvällen skulle vi äta Red Lobster med Regina mådde dåligt så vi körde en kväll in again med ännu mer full house. 
 
Regina fastnade i rev, och var kvar i vattnet med öppna sår.
Enda jag tänkte va  " HAJ; HAJ; HAJ"
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback