REBECCA RYDBERG

I AM HOME SWEDEN | 2013-08-23, 18:19:04

Så där mina vänner, helt galet att ni fortfarande är duktiga och kikar in varje dag!!
Det var nu 1 vecka sedan jag kom hem och allt har  gått så galet fort.
Jag gör allt och ingenting, tycker jag inte har tid för något fast jag inte gör något..
Men för att sammanfatta allt som hänt lite snabbt så har det varit en galen månad.
Augusti in my heart♥

3e agusti lämnade jag Hingham, familjen och mina vänner.
3-6 augusti befann jag mig med min vän Felix från Avesta i San Francisco.
6-11 augusti var jag i Hawaii med min tyska kompis Regina.
11-14 augusti var vi i LA som en final destinatination.

Den 15e augusti 12.30 landade jag på svensk mark igen.
Min finaste syster mötte upp mig med godis, skvaller och champagne!
Vi stannade så jag fick äta min efterlängtade KEBAB!!!!!!!!!!!
Sen till mormor och morfar för att senare överraska mamma och pappa.
(mer om det sen)

Den 16e augusti 19.00 åkte jag hem till Matilda Ahlmén där alla(nästan) mina finaste 15 tjejer var!!
Tog dom med storm (tror jag) det såg ut som det hade sett ett spöke eller liknande :)
Men sen så blev  de halleluja moment, och jag var så nervös innan men sen så LYCKLIG!
Sen fortsatte kvällen med att prata ikapp, dricka champagne, mitt älskade relax vin och shots :)
Så åkte vi till SLICK!
 
JAG HADE VÄRLDENS BÄSTA VECKA!!!!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback